Lo sai che siamo il media più indipendente del mondo atalantino e che viviamo di sola pubblicità
senza chiederti niente, neanche un caffè al giorno!
Senza quella ci fermeremmo.
Ma noter a 'n mola mia (noi non molliamo). E tu?
Ultimi commenti
ha pikat det perchè lè erda alura me ho metit i stiai ma la sciura Pina lha fac la spesa sicome che ol treno lè riat.ha pikat det perchè lè erda alura me ho metit i stiai ma la sciura Pina lha fac la spesa sicome che ol treno lè riat.ha pikat det perchè lè erda alura me ho metit i stiai ma la sciura Pina lha fac la spesa sicome che ol treno lè riat.ha pikat det perchè lè erda alura me ho metit i stiai ma la sciura Pina lha fac la spesa sicome che ol treno lè riat.